رفع مشکل از کار افتادن وردپرس بعد از تغییر آدرس

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

بسیاری از کاربرانی که از وردپرس برای طراحی سایت خود استفاده نموده اند با تغییر آدرس دامنه و یا انتقال محتویات از لوکال به هاست در نمایش سایت دچار مشکل شده و جهت رفع این مشکل مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

وارد پنل مدیریتی هاست خود شوید و در قسمت DATABASES روی گزینه Php My Admin کلیک نمایید .

 

 

 

پس از ورود به پنل دیتابیس روی نام دیتابیس خود کلیک کنید .(اگر نام دیتابیس خود را نمیدانید در پوشه public_html و در فایل wp-config.php میتوانید نام دیتابیس که به محتویات سایت متصل است را مشاهده نمایید) با کلیک روی نام دیتابیس تمامی جداول به شما نمایش داده خواهد شد .در قسمت Table روی نام جدول wp_options کلیک کنید .

 

 

 

فیلدهای مرتبط با جدول options به شما نمایش داده می شود . دو سطر siteurl و home مرتبط با آدرس دامنه سایت شما می باشد با استفاده از گزینه Edit سطرها را به ترتیب ویرایش و نام سایت خود را در قسمت option_value ویرایش کنید . 

 

 

روش دیگر برای تغییر نام دامنه استفاده  از فایل  wp-config.php می باشد . برای انجام کار وارد پوشه public_html شوید و فایل wp-config.php را با استفاده از گزینه Edit باز کنید و  کدهای  زیر را قبل از توضیحات  “That’s all, stop editing! Happy blogging.” قرار دهید:

 

define( 'WP_HOME', 'http://yourwebsite.com/' ); 
define( 'WP_SITEURL', 'http://yourwebsite.com/' );  

 

به جای http://yourwebsite.com نام دامنه خود را بنویسید و فایل را سیو نموده و سپس سایت خود را رفرش کنید تا مشکل برطرف شود.