آموزش فوروارد ایمیل در پلسک

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

در این مقاله قصد داریم با نحوه فوروارد کردن ایمیل ها در کنترل پنل پلسک آشنا شویم.

توسط این قابلیت میتوانیم تمامی اکانت های ایمیل خود را مدیریت نماییم.بدین صورت که با فورارد کردن هر اکانت ایمیل به یک ایمیل خاص ، یک کپی از ایمیل ارسال شده به اکانت ایمیل اولی ، به آدرس دوم نیز ارسال خواهد شد.بدین صورت میتوان تمامی ایمیل های دریافتی را در یک ایمیل جمع آوری و مشاهده کرد. این قابلیت به خصوص زمانی کاربرد دارد که شما چندین ایمیل دارید و قصد دارید که تمامی این ایمیل ها را در یک ایمیل به راحتی مدیریت نمایید.

در کنترل پنل پلسک در هاست ویندوز ، با استفاد از قابلیت فورواردینگ ایمیل میتوانید یک کپی از ایمیل های دریافتی هر یک از اکانت های ایمیل دامنه خود را ، در ایمیل مورد نظر خود دریافت نمایید.

همچنین در صورتیکه مدیر یک سازمان هستید ، با استفاده از این امکان میتوانید یک کپی از تمامی ایمیل های ارسال شده به اکانت های ایمیل کارمنران خود را در یک ایمیل مشاهده نمایید.

 

آموزش فوروارد ایمیل در کنترل پنل پلسک هاست ویندوز

برای انجام این کار ابتدا وارد کنترل پنل پلسک شده و سپس از منوی سمت چپ گزینه Mail را انتخاب میکنیم. حال در صفحه باز شده در تب Email Addresses ، بر روی اکانت ایمیل مورد نظر که میخواهیم ایمیل های دریافتی آن برای ایمیل مورد نظر ما فوروارد شود ، کلیک میکنیم.

 

حال در صفحه باز شده ، بر روی تب Forwarding کلیک میکنیم. تیک گزینه Switch on mail forwarding را فعال کرده و در باکس Forward incoming messages to the following email address ، ایمیل های مورد نظر جهت دریافت کپی از ایمیل های دریافتی به این اکانت ایمیل را وارد میکنیم.

در این باکس میتوان چندین آدرس ایمیل را وارد نمود به طوریکه بین آدرس‌های ایمیل ، از , و یا فاصله استفاده شود و یا اینکه هر آدرس ایمیل ، در یک خط وارد شود. پس از وارد کردن آدرس‌های ایمیل ، بر روی گزینه OK کلیک میکنیم.

بدین ترتیب یک کپی ازهر ایمیل دریافتی به این اکانت ایمیل ، به هر یک از آدرس های ایمیل وارد شده در این باکس ارسال خواهد شد.