آموزش عضویت و استفاده از نرم افزار وایبر (Viber)

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

 

درود بر شما دوستان عزیز. در این آموزش که با عنوان آموزش عضویت و استفاده از نرم افزار وایبر (Viber) از این وب سایت آموزشی منتشر شده است، شما را با چگونگی ثبت نام و عضویت در وایبر آشنا خواهیم کرد.

 

مقدمه:

 

برنامه وایبر برنامه ای برای تماس و ارسال پیام بصورت اینترنتی میباشد که این امکان را برای کاربران خود در سرتاسر دنیا فراهم نموده است تا بتوانند به آسانی و با صرف کمترین هزینه (بصورت رایگان) از راه اتصال اینترنتی توسط این نرم افزار کاربردی با یکدیگر تماس برقرار نمایند و یا به ارسال پیام برای یکدیگر بپردازند که این امر و اتصال اینترنتی این برنامه سهم عظیمی در کاهش هزینه های مکالمه و پیام های کاربران نموده است. در این آموزش شما عزیزان را با چگونگی عضویت توسط این برنامه در سرویس وایبر و همچنین نحوه کار با این نرم افزار و امکانات آن آشنا خواهیم کرد. من علیرضا مقدم هستم، با من همراه باشید.

 

نکته: تماس صوتی و پیام متنی و ارسال عکس و ویدئو از طریق سرویس وایبر کاملا رایگان میباشد و تنها هزینه شما هزینه ای است که برای اتصال اینترنتی پرداخت میکنید.

 

نکته: اتصال اینترنتی برای استفاده از سرویس وایبر میتواند از طریق GPRS و یا Wi-Fi باشد.

 

نکته: مراحل توضیح داده شده در این آموزش در سرویس عامل اندروید انجام و عکس برداری شده است.

 

در ابتدا برنامه وایبر را از اینترنت دانلود کرده و بر روی گوشی موبایل و یا تبلت خود نصب نمایید.

 

از این صفحه گزینه Continue لمس کنید.

 

در صفحه جدید و در قسمت اول و در فیلد مربوط به گزینه Your Country شما باید کشوری که در آن هستید را انتخاب کنید که برای این کار کشور ایران را انتخاب نمایید. سپس به قسمت دوم بروید و در این قسمت شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید. برای این کار شماره را بدون صفر اول و یا بدون ۹۸+ وارد کنید زیرا قبلا با انتخاب کشور محل سکونت (ایران) کد کشور بصورت خودکار در شماره شما اعمال خواهد شد.

 

در نهایت دکمه Continue را لمس کنید تا به مرحله بعد راه یابید.

 

در این مرحله پیغامی با عنوان Is this your Correct Number ظاهر خواهد شد که شماره وارد شده شما در آن نمایش داده میشود و پیغامی برای تایید صحت شماره تلفن وارد شده میباشد.

 

در صورت صحت شماره وارد شده بر روی گزینه OK و در صورت تمایل به ویرایش شماره وارد شده گزینه Edit را انتخاب نمایید.

 

در این مرحله و در صفحه بارگذاری شده برای اتصال به وایبر و تایید ثبت نام کدی را سرویس وایبر برای شما ارسال خواهد کرد.

 

این کد معمولا بصورت خودکار در فیلد مربوطه وارد خواهد شد. در غیر این صورت پس از دریافت کد از سرویس وایبر و توسط یک پیام کوتاه، کد را در فیلد مربوطه وارد کرده و بر روی گزینه Continue لمس کنید تا به مرحله بعد راه یابید.

 

نکته : در صورتی که کد از این طریق بدست شما نرسیده است، با انتخاب گزینه Prees here to get a call این کار را از طریق تماس تلفنی انجام دهید.

 

با گذراندن مرحله بالا صفحه ای جدید باز خواهد شد که در این صفحه شما باید نام خود را وارد کنید. همچنین میتوانید تصویر خود را در سرویس وایبر انتخاب و آپلود کنید که البته وارد کردن تصویر برای پروفایل اجباری نیست.

 

برای مشاهده دوستان دیگر خود که در وایبر عضو هستند کافیست بر روی گزینه Compose لمس کنید تا لیست آنها برای شما به نمایش درآیند.