رفع ارور Resource Limit Is Reached

چاپ
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 1.75 (2 Votes)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

زمانی که وب سایت شما از منابع اختصاص یافته در سرور بیش از حد استفاده نماید با ارور Resource Limit Is Reached مواجه میشود. این منابع ممکن است مقدار cpu , مقدار رم , I/O و یا هر پروسه دیگری باشد .استفاده بیش از حد از منابع سرور در هاست های اشتراکی رخ میدهد .

 

در هاست های اشتراکی منابع سرور بین اکانت ها تقسیم میشود تا همه سایت ها به یک میزان از منابع سرور استفاده نمایند. علت بروز این خطا دلایل متفاوتی دارد که معمولترین آن، اسکریپت و یا پلاگین های نصب شده بر روی سایت شما میباشد. برخی از پلاگین ها معمولا منابع زیادی را از سرور درخواست میکنند و همین موضوع باعث بروز همچین خطایی در سایت شما میشود.

برای رفع این مشکل، پلاگین ها و ماژول های سایت خود را یک به یک غیر فعال و تست نمایید. بهتر است که فایل error_log را در هاست خود باز کرده و از طریق آن پلاگین مربوطه که موجب ایجاد مشکل شده است را در این فایل مشاهده و آن را حذف و یا غیر فعال نمایید تا سایت لود شود. 

همچنین اعمال تنظیمات CloudFlare موجب کاهش زمان بارگذاری سایت , کاهش منابع سرور و کاهش حجم سایت شما میشود . 

اگر ارور  error 508: Resource Limit Is Reached  همچنان نمایش داده می شود  و راه حل های بالا مشکل شما را رفع نکرده است, باید پکیج هاست خود را به پکیج های بالاتر ارتقا دهید تا منابع بیشتری در سرور به هاست شما اختصاص داده شود.

و روش دیگر اینکه سایت خود را به سرور مجازی منتقل نمایید .سرور مجازی برای آن دسته از کاربران مناسب می باشد که وب سایت آنها دارای بازدید بالا و مصرف منابع سرور بیش از حد معمول است و هاست اشتراکی پاسخگوی نیازهای وب سایت آنها نیست.