دلایل مسدود شدن هاست

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

در این مقاله میخواهیم به شرح دلایلی بپردازیم که منجر به مسدود شدن اکانت هاست شما خواهد شد. در صورت مسدود شدن اکانت هاست ، با وارد نمودن آدرس وب سایت خود با پیغام This Account has been suspended مواجه خواهید شد.دلایل مسدود شدن هاست به صورت زیر میباشد:

 

اتمام موعد سررسید تمدید هاست

با توجه به اینکه تمامی مراحل از قبیل فعالسازی و مسدود سازی هاست در وب دیتا به صورت خودکار انجام میشود ، اطلاع رسانی تاریخ سررسید هاست از طریق تیکت ، ایمیل و تماس تلفنی توسط بخش فروش انجام خواهد شد. در صورتیکه تاریخ سررسید تمدید هاست سپری شده باشد ، اکانت به صورت خودکار مسدود خواهد شد. شما میتوانید تا حداکثر یک هفته پس از تاریخ سررسید هاست آن را تمدید نمایید که فورا رفع انسداد خواهد شد در غیر اینصورت اکانت هاست به طور کامل از روی سرور حذف خواهد شد. از طریق ناحیه کاربری وب دیتا میتوانید نسبت به تمدید سفارش های خود اقدام نمایید.

 

مصرف بالای منابع سخت افزاری از قبیل رم و سی پی یو

در صورت استفاده بیش از حد کاربر از منابع بر روی هاست اشتراکی ، به علت اینکه منابع اختصاص داده شده به هر کاربر توسط کلاد لینوکس محدود شده است ، اکانت محدود خواهد شد. در صورتیکه منابع برای اکانت کافی نباشد ، باید نسبت به ارتقا سرویس اقدام نماید.

 

ارسال ایمیل انبوه و اسپم از طریق هاست

ارسال ایمیل انبوه و اسپم از طریق هاست منجر به قرار گرفتن آی پی سرور در لیست بلاک شده و امکان ارسال ایمیل توسط اکانت های دیگر نیز مسدود خواهد شد. توجه داشته باشید محدودیت ارسال ایمیل توسط هر اکانت ، ۱۰۰ ایمیل در هر ساعت میباشد. بنابراین هر اکانتی که بیش از این تعداد ایمیل ارسال نماید ، مسدود خواهد شد.

 

سوء استفاده از هاست به صورت غیرقانونی

در صورت سوء استفاده و استفاده غیرمتعارف از هاست ، سرویس هاست مسدود خواهد شد.

 

هک شدن سایت یا وجود مشکلات امنیتی

استفاده و آپلود فایل های مخرب و شل ها نیز میتواند منجر به مسدود شدن اکانت هاست شود. در صورت هک شدن وب سایت ، اکانت هاست تا زمان رفع مشکل مسدود خواهد شد.

 

مغایرت با قوانین وب دیتا

جهت آگاهی از قوانین استفاده از سرویس های وب دیتا میتوانید به صفحه قوانین وب دیتا مراجعه نمایید. در صورت تخطی از قوانین ، اکانت خاطی مسدود خواهد شد.