تغییر نسخه PHP در سی پنل

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

همانطور که میدانید وب سایت ها و سیستم های مدیریت محتوا ، با نسخه های متفاوتی از PHP سازگاری دارند به طوریکه عدم این سازگاری منجر به ایجاد خطا در سایت و کندی آن خواهد شد.

در سی پنل این امکان وجود دارد تا در صورت نیاز به تغییر نسخه php ، آن را متناسب با وب سایت خود تغییر دهید.در صورتیکه از کنترل پنل دیگری غیر از سی پنل مانند دایرکت ادمین استفاده مینمایید ، در صورت فعال بودن این امکان خواهید توانست نسخه php را در هاست تغییر دهید تا نسخه سازگار را پیدا نمایید.

برای انجام این کار ، ابتدا وارد کنترل پنل سی پنل هاست خود شده و سپس از بخش SOFTWARE ، گزینه MultiPHP Manager را انتخاب میکنیم.

حال در صفحه MultiPHP Manager و در قسمت Set PHP Version per Domain میتوانید برای هر یک از دامنه ها ، دامنه های ادان و یا پارک شده نسخه php مورد نظر را ست نمایید. پس ابتدا دامنه را انتخاب کرده و سپس از طریق گزینه PHP Version که به صورت یک لیست کشویی است ، نسخه مورد نظر را انتخاب کرده و سپس گزینه Apply را میزنیم.

پس از ست نمودن نسخه مورد نظر میتوانید از طریق گزینه MultiPHP INI Editor در بخش SOFTWARE سی پنل، تنظیمات php را مشاهده نموده و آن را تغییر دهید.