تاثیر ساب دامین و ساب فولدر بر سئو

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

 

برای بسیاری از افراد سوال است که کدام یک از دو مورد ساب دامین و ساب فولدر تاثیر بیشتری در سئو یک وب سایت دارد ؟ در این مقاله به شرح این موضوع میپردازیم.

 

تاثیر ساب دامین بر سئو

از دید موتورهای جستجو ، ساب دامین ، یک دامنه مجزا از دامنه اصلی در نظر گرفته شده و همچنین در نتایج جستجو بدون درنظر گرفتن اعتبار و اهمیت دامنه اصلی به نمایش گذاشته میشود و جداگانه توسط گوگل ایندکس میشود. سعی کنید تنها زمانی از ساب دامین استفاده کنید که موضوع ساب دامنه شما به طور کلی با موضوع اصلی وب سایت شما متفاوت است در غیر اینصورت از پوشه استفاده نمایید. زمانیکه ساب دامین ایجاد میکنید ، دیگر بخشی از اعتبار و رتبه دامنه را به ارث نخواهد برد. به عنوان مثال وب سایت اصلی گوگل است که دارای ساب دامین های جی میل ، ترنسلیت و ... است که ارتباطی با موضوع اصلی دامنه ندارند.

 

تاثیر پوشه (ساب فولدر) بر سئو

از دید موتورهای جستجو ، پوشه یا همان ساب فولدر ، مانند بخشی از وب سایت کنونی در نظر گرفته شده و جزئی از دامنه اصلی میباشد. در نتیجه توسط گوگل ایندکس خواهد شد.زمانیکه در وب سایت صفحه جدیدی ایجاد میکنید ، فاکتورهای دامنه در رتبه این صفحات نیز تاثیرگذار خواهد بود. توصیه میشود زمانی از پوشه استفاده نمایید که فولدر و بخش ایجاد شده با وب سایت شما ارتباط موضوعی دارد.به عنوان مثال بخش وبلاگ که با وب سایت اصلی شما ارتباط موضوعی دارد.

توجه نمایید بیشترین مساله ای که برای موتور جستجوی گوگل اهمیت دارد ، محتوای وب سایت است. چه به عنوان ساب دامین و چه به عنوان ساب فولدر . مثلا با سرچ کلمه هاست ، گوگل به دنبال بهترین محتوا ، بهترین نتایج جستجو را به کاربر نمایش خواهد داد و تفاوتی در نمایش وبلاگ ، شبکه های اجتماعی ، فروم ها و ... نخواهد داشت. این صفحات یک وب سایت است که میتواند اعتبار دامنه را به همراه داشته باشد و به مرور زمان نیز این اعتبار در تمامی صفحات وب سایت گسترده شده و ادامه خواهد داشت.