ایجاد ایمیل پاسخ خودکار در پلسک

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

یکی از امکانات کنترل پنل پلسک ، ایمیل پاسخگوی خودکار یا Auto Reply Email است. با استفاده از این امکان ، هر گاه کاربری برای ما ایمیل ارسال کند ، یک ایمیل از پیش تعیین شده به صورت خودکار برای وی ارسال خواهد شد. این ایمیل زمانی کاربرد دارد که شما دسترسی پاسخگویی سریع به ایمیل کاربران را نداشته و یا اینکه میتوانید به عنوان تبلیغات از آن استفاده نمایید.

 

نحوه ایجاد ایمیل پاسخ خودکار یا Auto Replay در کنترل پنل پلسک هاست ویندوز

جهت استفاده از این قابلیت ، ابتدا وارد کنترل پنل پلسک شده و سپس از منوی سمت چپ گزینه Mail را انتخاب میکنیم.

حال در صفحه باز شده در تب Email Addresses ، بر روی ایمیلی که میخواهیم ایمیل پاسخگوی خودکار را برای آن فعال کنیم ، کلیک میکنیم.

در صفحه باز شده تب Auto-Reply را انتخاب میکنیم.

چکباکس گزینه Switch on auto-reply را فعال کرده و سپس در فیلد Auto-reply message subject ، میان دو کاراکتر <> ، عنوانی برای پاسخ خودکار وارد میکنیم..

در قسمت Message format ، نوع ایمیل را مشخص میکنیم.

Plain text نوع متن معمولی در ایمیل می باشد. تمام برنامه های ایمیل از این نوع ایمیل پشتیبانی می کنند.

HTML نوع ایمیل HTML می شود. این امکان ممکن است بهتر باشد. توسط این امکان می توانید نوع فونت و سایز و … را تغییر دهید ، اما در بعضی از برنامه های ایمیل پشتیبانی نمی شود.

 گزینه Plain text را فعال و سپس در باکس  Auto-reply message text، متن ایمیل پاسخ خودکار را وارد میکنیم.

در قسمت Forward to ، در صورتیکه که بخواهیم یک نسخه از ایمیل ارسالی به آدرس مورد نظر نیز ارسال شود، آدرس ایمیل را وارد میکنیم.

در فیلد ...Send an automatic respons تعیین میکنیم چه تعداد ایمیل پاسخ خودکار به آدرس یکسان در یک روز ارسال شود.

در قسمت Attach a file ، در صورت نیاز به پیوست فایلی به ایمیل پاسخ خودکار ، آن را انتخاب میکنیم. از طریق گزینه Remove نیز میتوانیم این فایل را حذف کنیم.

با استفاده از گزینه Switch off auto-reply on  ، میتوانیم قابلیت ارسال ایمیل پاسخ خودکار را در تاریخی مشخص غیر فعال کنیم. در اینصورت آن تاریخ را با فعال سازی چکباکس ، به میلادی وارد میکنیم.

این گزینه معمولا برای زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که در صورت عدم دسترسی به پاسخگویی ایمیل ها ، Auto-Reply را فعال و پس از آن در این تاریخ این قابلیت غیرفعال شود.

در نهایت با کلیک بر روی گزینه OK ، تنظیمات ذخیره خواهد شد.