آموزش نحوه آپلود فایل در سی پنل

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

در این مقاله قصد داریم با نحوه آپلود فایل ها در کنترل پنل سی پنل هاست لینوکس آشنا شویم تا بتوانیم اطلاعات وب سایت خود را از داخل سیستم شخصی خود به هاست منتقل نماییم.

جهت آپلود فایل ها در هاست خود میتوان آن ها را یک به یک  و یا اینکه ابتدا به یک فایل فشرده یا زیپ تبدیل کرده و سپس در هاست آپلود کنیم. جهت فشرده سازی فایل ها، میتوان توسط یک ابزار فشرده سازی مانند Winrar در ویندوز آنها را فشرده کرد. پس از فشرده سازی فایل ها باید آن را در هاست آپلود نماییم.

 

آموزش آپلود فایل در کنترل پنل سی پنل هاست لینوکس

جهت آپلود فایل در کنترل پنل سی پنل هاست لینوکس، ابتدا وارد کنترل پنل سی پنل شده و سپس از بخش FILES ، گزینه File Manager را انتخاب میکنیم. فایل ها باید در دایرکتوری public_html هاست آپلود شوند.پس وارد مسیر home>public_html شده و سپس بر روی گزینه Upload در بالای صفحه کلیک میکنیم.

  

در صفحه باز شده با کلیک بر روی گزینه Select File ، فایل مورد نظر را انتخاب کرده و منتظر میمانیم تا در پایین صفحه نوار سبز رنگ ظاهر شود.

گزینه Overwrite existing files زمانی کاربر دارد که در هنگام آپلود فایل ، یک فایل دیگر با همین نام در هاست وجود دارد.با فعال کردن این گزینه فایل جدید ، جایگزین فایل قبلی خواهد شد.

همچنین در این قسمت جهت آپلود فایل میتوان فایل مورد نظر را از داخل سیستم شخصی خود در کارد مربوطه drop کرد.

 

توجه کنید که به هیچ عنوان تا تکمیل آپلود ، نباید این صفحه بسته شود.همچنین باید نوار سبزرنگ ظاهر و 100% شده و عبارت complete نیز نمایش داده شود.

حال برای بازگشت به مسیر قبلی بر روی گزینه Go Back to کلیک میکنیم تا به دایرکتوری public_html منتقل شویم.در  اینجا فایلی که آپلود شده قابل مشاهده خواهد بود.در صورت عدم مشاهده فایل بر روی گزینه Reload در بالای صفحه کلیک میکنیم.