Raw Access در سی پنل

چاپ
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

یکی از امکانات سی پنل Raw Access است که یک فایل متنی در اختیار ما قرار میدهد که شامل اطلاعات بازدیدکنندگان وب سایت ما میباشد. در واقع به صورت یک فایل لاگ آماری از بازدیدکنندگانی است که پیش از نمایش گراف ها، نمودارها و بخش های گرافیکی دیگر ، وب سایت را ترک میکنند. این فایل میتواند برای نرم افزارهای آماری بازدیدکننده وب سایت کاربردی باشد و به صورت یک فایل زیپ نیز در اختیار شما قرار میگیرد.

برای وارد شدن به Raw Access ، ابتدا وارد کنترل پنل سی پنل هاست خود شده و سپس از بخش METRICS ، گزینه Raw Access را انتخاب میکنیم.

در صفحه جدید ، سه بخش Configure Logs و Download Current Raw Access Logs و Archived Raw Logs نمایش داده شده است.

 

Configure Logs

در این بخش امکان اعمال تنظیمات مورد نظر جهت ذخیره سازی و یا حذف خودکار گزارشات از طریق فعال یا غیرفعال کردن گزینه های موجود ، وجود دارد. با فعال کردن گزینه اول لاگ ها هر ۲۴ ساعت در پوشه اصلی ( home directory ) هاست شما ذخیره خواهد شد. با فعال کردن گزینه دوم لاگ فایل ها هر ماه در انتهای ماه حذف خواهند شد.

پس از اعمال تنظیمات مورد نیاز بر روی گزینه save کلیک نمایید.

 

Download Current Raw Access Logs

در این قسمت نام دامین و ساب دامین های مرتبط با هاست خود را مشاهده می نمایید. جهت دانلود گزارش مربوط به هر دامنه بر روی نام آن کلیک کرده و برای ذخیره سازی save را انتخاب کنید.

 

 

Archived Raw Logs

این بخش شامل لیست تمام گزارشات آرشیو شده است که از طریق home directory نیز قابل دسترس می باشد. برای مشاهده می توانید بر روی لینک موجود کلیک کرده و آن را دانلود نمایید. در صورتی که گزارشی ذخیره نشده باشد پیام There are currently no archived log files نمایش داده خواهد شد.