نحوه تغییر رمز عبور در پلسک

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نحوه تغییر رمز عبور در کنترل پنل پلسک هاست ویندوز

جهت تغییر رمز عبور اکانت پلسک ، از یکی از دو روش زیر استفاده میکنیم:

در صورتیکه به رمز عبور قبلی دسترسی داشته باشیم ، از طریق زیر اقدام میکنیم:

ابتدا وارد کنترل پنل پلسک شده و سپس از منوی سمت چپ بر روی گزینه Users کلیک میکنیم.

حال در صفحه Users ، در تب User Accounts ، از قسمت Contact Name ، بر روی اکانتی که قصد داریم رمز عبور آن را تغییر دهیم کلیک میکنیم.

در این صفحه جهت تغییر مشخصات اکانت بر روی گزینه Change Settings کلیک میکنیم.

سپس در قسمت Plesk Preferences ، در فیلد Password و Confirm password، رمز عبور و تکرار رمز عبور جدید را وارد میکنیم.در نهایت جهت ذخیره تغییرات بر روی گزینه OK کلیک میکنیم.

توجه کنید که رمزهای عبور حداقل 8 کاراکتر بوده و ترکیبی از حروف کوچک و بزگ لاتین و اعداد باشد.

همچنین میتوانیم با کلیک بر روی پروفایل اکانت پلسک در بخش بالایی سمت راست کنترل پنل پلسک ، با کلیک بر روی گزینه Edit Profile وارد بخش مشخصات اکانت مورد نظر شده و آن را ویرایش کنیم.

پس از وارد شدن به صفحه My Profile ، در تب General ، در فیلد های Password  و Confirm password ، رمز عبور و تکرار رمز عبور جدید را وارد میکنیم.

در انتها جهت ذخیره تغییرات بر روی گزینه OK کلیک میکنیم.

 

روش دوم در صورتی است که به رمز عبور فعلی دسترسی نداشته باشیم.

به صفحه لاگین کنترل پنل پلسک رفته و بر روی گزینه ?Forgot your password کلیک میکنیم.

در مرحله بعد ، در فیلد Username ، نام کاربری پلسک و در فیلد Email Address ، آدرس ایمیلی که در وب دیتا ثبت نموده اید را وارد نمایید.

در نهایت با کلیک بر روی گزینه Send ، ایمیل بازنشانی رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.لینکی داخل ایمیل وجود دارد که با کلیک بر روی آن در فیلد Username، نام کاربری هاست و در فیلدهای New/Confirm Password، رمز عبور جدید را  وارد کرده و سپس گزینه OK را انتخاب کنید.

در فیلد Secret Code، یک کد به طور خودکار وارد شده است، از تغییر یا حذف آن خودداری کنید. حال میتوانیم با استفاده از رمز عبور جدید لاگین کنیم.

 در صورتیکه در هر یک از روش های بالا با پیغام خطا مواجه شدید ، توصیه میشود رمز عبور را دستی وارد کرده و کاراکترهای وارد شده را بازبینی کنید.